Dag 11 – Mina syskon

Dag 11!

Jag har två syskon, dom är yngre än mig. 



Detta är min lillebror Samuel han är 17, vi har nog aldrig haft en riktigt bra kontakt.Pratar väl ibland men nu pratar han mest om alkohol och sånt *Hahah, typiskt* Han berättar om fester och sånt, mamma har typ 100 bilder på han när han kissar. Han har en otroligt liten blåsa så vart vi än skulle eller var så skulle han kissa. Haha, lite små roligt faktiskt^^ Han är även en nörd, det enda han gör när han är hemma är att spela. Mjaa..



Detta är min lillasyster Matilda hon är 16, dock är det ett väldigt gammalt kort. Men iaf, jag och syrran bråkade alltid när jag bodde hemma. Vi bråkade om minsta lilla sak, fattar inte varför dock. Ibland kunde hon bara komma innanför dörren och hon började skrika på mig utan andledning. Ja, men nu har vi lite bättre kontakt. Jag färgar hennes hår och sånt när hon frågar om jag kan göra det. Imorrn ska jag även ta kort på henne och sånt :) Mhmm! Hon älskar allt med manga och japan, hon är riktigt duktig på att rita^^

Detta är mina syskon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback