Dag 17 – Mitt favoritminne

Dag 17!

Mitt favoritminne, oj. Den är svår, finns så många minnen man vill skriva om. Men det finns ett minne jag faktiskt tänker på så fort jag mår dåligt och sånt, det är ett riktigt roligt minne :) Detta minne är från 2007 (som för övrigt var ett rätt underbart år!) 
2007 var det året jag lärde känna Emelie och Maddis och deras gäng, iaf så flörtade jag och Pierre (en kompis till dom) och han ville att jag skulle komma ner till lidköping. Så frågade mamma och hon sa faktiskt ja MEN till Pierre sa jag nej, att jag inte fick. Jag planerade allt med Emelie hur vi skulle göra. Jag skulle åka ner så skulle vi överraska Pierre, det var nära att han inte kom för alla tjatade. Men den blicken jag fick av Pierre när jag satt där på sängen, den är oslagbar. Den helgen var underbar och jag kärade ner mig ordentligt i Pierre. 
Saknar den tiden lite!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback