Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Dag 18!

Jag har två dagar att välja mellan, eller ja. Egentligen är det faktiskt en, för då fira vi mig på min födelsedag och det var i somras när jag fyllde 20 hos mamma :) Vi var hundvakt åt Klaris! Hade riktigt kul och att kunna känna att nu kan jag göra vad som helst, det kändes riktigt härligt. När vi firade mig på kvällen så kom det massa roligt folk och vi grillade först och hade allmänt mys :) Det negativa var att mamma och dom var i Turkiet, hade ju velat träffat dom med. Men Mia kom med deras present på kvällen och pappa kom med sin present under dagen :) Han körde oss även fram och tillbaka på dagen så vi kunde gå på bolaget och sånt^^På natten innan tolv slaget (innan min dag var slut) så käkade vi tårta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback