All Because Of You.

17:08
Dagen börjar lida mot sitt snart och snart har jag inget internet, undrar hur det ska gå egentligen. Men men, har ganska nyligen kommit från netto. Fixat tre lådor till så det blir att fortsätta packa efter jag har skrivit här och varit i tvättstugan. Ska jo stoppa den sista tvätten i torktummlarn, gött att det snart är färdigt. Sen blire att slänga ner saker i lådor, haha. Mjaee, har varit sugen på ngt hela dagen idag. Så det har reulterat i att jag har lagat mat två ggr, första gången spaghetti,kyckling och stark sås till som jag har gjort själv :D Haha, andra gången blev det nudlar,wook och stark sås igen. Den är skit god, speciellt om man gillar curry och sånt. Jag är ju ett stort fan av curry kryddad mat, eller starkmat överhuvudtaget. Mums! Haha, vad har jag annars gjort idag? Har plockaty ner allt smink jag inte använder, plockat bort en massa andra saker och packat. Haha, imorgon eller på Tisdag ska jag dra till Sarah efter skolan. Eller om det är kallt på Tisdag så ligger jag kvar i sängen och drar till henne tidigare. Går inte så många bussar dit ju, måste även ringa till Hilda, min sosskärring. Måste plocka ihop alla nummer och sånt jag kan behöva under veckan, eller dagarna. F.om Måndag-Onsdag. Typ soss, mjaa. Tror faktiskt inte jag behöver något annat xD Haha. Så om ni vill nå mig under dessa dagar är det mobilen som gäller, ENDAST. Kommer inte kunna uppdatera bloggen förrens Emelie kommer för hon har mobilt bredband med sig. Så ni vet, kanske hinner/orkar uppdatera en gång till innan jag lägger mig :P haha, ni märker det. BTW, tack till alla söta kommentarer :) Ni är guldvärda, har ni gjort något kul på alla hjärtans dag?

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback