Butterfly fly away.

18:04
Ord från barndomen ekar i mitt huvud och jag blir galen, det låter som om dom står eller sitter bredvid mig och viskar i mitt öra. Det är jobbigt och jag vill ha bort det, kan det inte sluta? Jag sitter här på soffan och är jävligt rastlös, vet inte vad jag ska göra riktigt. Funderar på att verkligen städa och även diska, trots att jag hatar det. Längtar som fan tills vi får den andra lägenheten, kommer vara enklare och ha det städat. Nu står det lådor överallt, det ligger kläder på golvet och skräp. Jag bara slängde ut allt igår och orkade inte bry mig, var stressad och var tvungen att springa iväg till bussen igår. Hade riktigt kul igår, men det har jag redan skrivt tror jag, sitter och kollar på mtv och försöker koppla av. Dock går det inte som jag vill och bara vill springa runt och ja.  Jag vet inte, fan vad jag skriver konstigt :O Ni får tycka att jag är konstig, men det ligger till så här. Ärr och sår från ett rakblad, jag tycker det är vackert. I mina ögon är det fint, tycker nästan inte det finns något finare. Jag vet inte varför men har alltid gjort det, tyck att jag är konstig men det är sånn jag är. Acceptera det eller dra. Mina ärr är det vackraste på min kropp enligt mig, varje gång jag har skärt mig har jag suttit och planerat hur jag ska göra och hur långt det ska se ut. Visst, det kommer ge mig problem i framtiden med jobb. Men jag bryr mig ärligt talat inte, jag är den jag är och kommer alltid vara det. Men om någon månad ska jag tatuera handlederna. Men nu ska jag börja plocka, sätta igång bra musik så jag blir pepp och kan städa utan att behöva tänka för mycket. Jag behöver det verkligen.


-Har ni något att klaga över kan ni komma hit och säga det till mig irl.


-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback