Clumsy 'cause I'm fallin in love.

11:17
Idag blire stor städning dag, jag tvättar och sen ska jag även städa lägenheten så det blir enklare att få åt sakera sen. Ska även försöka gå och få lådor på netto för att kunnda packa ner det sista och sen även diska. Men först ska jag äta något sen blire att diska. Hehe :P Intressant va? Mjaa, somna rätt så snabbt inatt och vakna en gång vid 08:00 imorse sen vakna jag halv elva och bestämmde mig för att fixa tvätten idag så det är gjort. Man vet ju aldrig när man får tvätt tid där borta. Blir väl att försöka boka direkt, hehe. Neeh, nu ska jag hoppa upp och fixa lite mat sen blire att städa och diska och hela köret :P Nås på mob!

-Over and Out-

Kommentarer
Bellezza

Gillar att läsa din blogg riktigt bra!

Kolla gärna in min!

Följa varandra på blogglovin?



Ha en bra alla hjärtans dag :)

2010-02-14 @ 13:56:50 | http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback