Fredag

20:17
Killar är skit, killar är svin. Jag hatar dom alla, alla ska leka med ens känslor och utnytja en. Böjar bli riktigt trött på det och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Har inte alls mått bra idag, har bara velat låsa in mig och skära upp armarna. Låta rakbladet leka över huden. Men jag ska låta bli, försöka låta bli så länge som möjligt. Inatt började jag städa och plocka, bärde ner 5 lådor till förådet och boka tvätt-tid den 5:e Mars. Sen somna jag inte förrens 05:00 ca sen upp och ringa soc efter det så somna jag igen. Vakna till liv av att Terry stod och banka på dörren *döda* Då berättar han det hemska att jag måste städa om lägenheten. Då brast allt, jag tänkte pyssla här hemma, sätta upp saker i sovrummet. Men tydligen får jag inte göra det, för nu är det för sent för att hamra och ha sig >< Så får vänta tills imorrn efter jag har kommit hem från Lidköping. Ska ju med Veronica dit för ska handla efter loppisen. Yesyes, handla hem lite mat och sånt, behöver det så jag klarar mig, och även handla saker till katterna :) Anyway, fick ju bege mig till lägenheten IGEN. Terry och Veronica körde mig dit, sen var det bara att böra. Eftersom jag inte har någon mopp och sånt så fick jag använda diskborste till att tvätta golvet och listerna. Sen fixade jag fönstra och sånt. Vid kvart över sex var jag klar, då hade jag även stoge i en halvtimme och skrubat spisen där det var en massa rost. Det var så skönt att få komma hem sen, mina fötter verkade trots att jag inte hade sprungit omkring mycket. *suck* Tog bussen hem eftersom jag var och handla lite snabbt på ica, lite dricka,snacks och mat. Ska försöka mig på att börja äta frukost. Önska mig lycka till. Nu sitter jag med en grogg i handen och chips på bordet och försöker slappna av, planerat att försöka bli lite påverkad. Men med min tur kommer det inte att hända men men. Ni märker det xD Haha, lyssnar på party listan vi gjorde förra helgen. JAG VILL PÅ FEST!

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback