Lördag

21:43
Sitter och är helt slut, funderar på att lägga mig snart. För är väldigt trött och orkar inte sitta här, borsta tanderna nyss och var nära att spy >< Fy fan! Jobbigt, ska snart leta efter lite lugnande så jag klarar av att somna. Kollar på 6:an eftersom vi inte har ngn annan kanal just nu, eller jo. Vi har kanaler men ingen sladd från modemet till boxen, någon som har rätt så långt nätverkskabell att ge bort? Skulle varit väldigt snällt så jag slipper att bara kolla på 6:an. Men men, idag har jag gjort mycket. Städat klart den andra lägenheten,handlat och varit i lidköping. Men det var gött att få komma här ifrån en stund :) Imorrn ska jag fortsätta få ner saker i källarna och sätta upp saker. hehe, sen även städa så det ser bra ut här :) Nästa helg kommer förhoppningsvis Emelie :D Håller tummarna för fullt, tråkigt att sitta ensam hela tiden kan jag säga er. Men nu ska jag slänga in täcket på sängen så det är svalt när jag lägger mig :) Gött mos de!

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback