No, the party dont start until I walk in.

10:23
Gårdagen var underbar, det var så jävla härligt och bara släppa allt och skratta och ha kul. Det blev ngn tår här och där och även lite seriöst snack. Men ibland går det inte att undvika det, det händer och det bara att försöka vissa att man finn där. Iaf, jag,sandra och maddis drog in till Lidköping med 17:20 bussen. Vi hoppade av vid lidl och jag köpte groggvirke, sen vart det Statoil för Maddis skulle ha cigg. Efter det gick vi till Lars och där var redan Emma,Martin,Mattias och en som heter Anna. Så vi gick in och satte oss och tjöta, sen drog alla fram alkoholen och groggar började blandas. Eftersom jag inte åt något igår så började jag snabbt känna av något, var faktiskt jävligt härligt. Vi skratta och spelade kort, sen slängdes sanning och konsekvens korten fram och vi började spela det. Var jävligt kul men sen började nog folk tröttna så vi satt mest och tjata,skratta och dansade. Jag och Maddis tog halv tre bussen hem, var nästan inge folk med. Var väldigt gött faktiskt :) Hehe, men men. Nu ska jag kika runt lite på nätet. Skriver senare..

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback