On sleepless roads the sleepless go.

16:10
Har ganska nyligen kommit hem, rätt så gött. Ränt omkring som fan känns det som, katterna ligger och sover och jag funderar på att städa för det ser förjävligt ut här xD Haha, sen ska jag springa och fråga om lådor tänkte jag. men iaf, idag var det skola då. Mötte en av tjejerna när jag kom med bussen från Lidköping till Axvall, hon gick på i Skara. Så vi satt och tjöta hela vägen, sen var det att gå i det fina men kalla vädret från bussen till skolan. Mitt hår frös trots att det var TORT. :O Haha, måste nog ha sett roligt ut. Sen blev det lite frukost, smörgås och juice :D Mums! Sen gick vi upp till salen och där satt vi och prata om vardagliga problem,media,pengar och självförtroende. Även vilken bild man får av folk, eller en identitet. Om man jobbar med ett visst yrke så vet folk ungefär hur mycket man får och då är man en "sånn" osv. Ja, var mycket trevligt. Strax innan tio så spela vi yatzy, var väl rätt så kul. Sen blev det lite kaffe, och även denna gången så blev det juice. Sen gick vi upp igen och prata om vart pengarna tar vägen. Vilka impulsköp man gör i månaden och hur mycket det blir på ett år. Var faktiskt rätt så kul, sen planera vi matlagningen på måndag. Dock kommer jag inte kunna vara med hela dagen för att jag ska till vup 13:00. Men min grupp ska laga köttgryta. Tror inte jag hinner smaka på det, men jaja. Spelar ingen roll xD Kan äta hemma. IAf, sen efter vi hade planerat så gick vi ner till mässen igen (matsalen) för då var det lunch. Satt och snacka med en tjej från Lundsbrunn, hon är 2 barns mamma och är 30. Hon är riktigt cool :D Haha, hon skjutsa mig och Lois tror jag hon heter in till Skara och 5 min efter så gick det en buss till Lidköping. Så hoppa på den och åkte dit, för tänkte gå in och kolla lite saker. Men där var det stängt. Så när jag var påväg tillbaka till busstationen så ser jag en buss som står där som ska gå till Götene. Men såklart så missar jag den och måste vänta typ en timme. Roade mig med att kolla på folk och rensa och flytta bilder i telefon. Haha, visst låter det kul? Iaf, när jag kom hem så kolla jag egenom lite post och det var två brev till Emelie och ett till mig. Det till mig var ju såklart tiden på VUP. GöttGött^^ Hehe, sen kolla jag kommentarer här. Och då fick jag syn på en kommentar, anonym. Trodde jag xD Haha, kolla upp mejlen och såklart var det till en i Arvika *suck* Så svara på hans kommentar på fb. Får se om jag får svar ;) Iaf, nu blire lite städning eftersom katterna drar ut kläder xD Haha, sen blire ica eller netto för att kolla lådor.. Lägger upp en låt jag har fått dille på :D BTW, vill ni se den "guliga" kommentaren så kolla föregående inlägg och vill ni ha svaret så hojta ;D




-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback