Onsdag

20:56
Fy skäms Janna, inte vara så dålig med att uppdatera. Detta är ju fan skam, haha. Men ja. Idag åkte Emelie hem och ensamheten kastar sig över mig, efter jag hade åte lite förut så la jag mig och sov. För mitt huvud sprängde plus att jag var jävligt trött. Jag behövde dom extra timmarna kan jag säga er, just nu sitter jag i den lilla soffan i den stora lägenheten och lyssnar på Aloha From Hell-Walk away. Det har varit väldigt skönt att ha Emelie hemma under veckan, slippa det tysta och ha någon att tjöta med. Men, vad ska man göra i helgen? Någon som har fest eller har lust att partaja lite? Kan ju vara här eller om jag kommer till dig!  Orkar inte sitta här i helgen så vill dra någonstans och bara släppa lås lite :D Hmm, vi märker till helgen hur det blir. Annars sitter jag här själv och super ikapp med mig själv, haha. Visst låter det kul? *host* Var ju meningen att jag och Emelie skulle städa klart lägenheten. Men så blev inte fallet då eftersom hon drog, var ju meningen att hon skulle stanna tills imorrn eller Fredag. Men hon stressa iväg och lämna mig med en stökig lägenhet som måste städas innan Fredag. Jag som har skola att gå till? Vet inte hur jag ska hinna med båda för måste gå till skolan för att kunna få pengar :O Fan, och där kom paniken. Vet inte hur jag ska klara detta. *suck* Och jag måste vara klar innan det blir mörkt ute imorrn med :O Jag får tänka på det en stund och se hur jag ska lösa det, eftersom den måste vara städad innan Fredag. *suck*

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback