Torsdag

21:43
Då har dagen gått och jag har städat den andra längeheten. När jag var klar kom Terry och kolla och han godkände det så då bärde vi ner alla saker till bilen och han körde hem mig. Nu är slutkörd men vill ändå pilla med ngt, så funderar på att fixa hänglåset och springa ner till tvättstugan och boka tid. Tror det behövs, imorrn ska jag även ringa och skälla på soc eftersom jag inte fick alla pengar. Sen måste jag även ha pengar för att kunna få köpa nytt busskort, fast det går ju ut på Lördag. Men ändå, lika bra att fixa det så fort som möjligt så det är klart. Men jag vet inte vart mitt busskort är just nu. Tror det ligger i köket, ska kolla där sen för tänkte diska och plocka iordning och ploka upp ur lådor så det kommer upp i skåpet. Sen ska man bara få ner alla lådor i källarn, någon som har lust att hjälpa mig? Skulle varit skit snällt :D Hoppas jag får hela hyran, eller ja. Resten av den, det är ju typ en tusenlapp som saknas. Då vet jag verkligen att jag kan leva den här månaden. Vet inte ens om jag har råd att betala räkningar? Har en på 400:- och en på 316:- och jag vet inte vart dom ligger :O Dom försvann i flytten, men ja. Ska ta och ringa Emelie och höra om jag kan få 150:- av henne så jag kan köpa det där flaket med kattmat + två lådor med kattsand så vi har. Slipper gå till affären. Ska ju till Lidköping på Lördag med Vernoica och då ska vi handla efter loppisen. Perry de, slipper bära och ha sig. Tänkte slänga upp en bra låt :D

-Over and Out-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback