Well go get your shovel, and we'll dig a deep hole.

14:51
Jaa, vi alla har våra sätt att försöka överleva livet. Vissa röker på och andra tar till med alkoholens kraft, många vill leva i dimmans värld där allt är så vackret. Endel vill känna fysisk smärta medans andra vill använda andra metoder, det är många av mina vänner som har testat och rökt på, visa har fastnat i det andra har bara gjort det för att. Medans jag, mitt sätt att orka överleva är genom smärta. Genom att skada mig fysiskt och lippe känna det fysiska. Varje dag är det en kamp för att inte skära mig, att orka leva utan det gör ont. Rakbladet är min drog och jag måste ha det, nu när jag har katter som river en så hjälper det lite. Jag får ngt på armarna att pilla på men det hjälper inte den långa stugen som jag önskar. Det kanske håller sig i någon sekund, medans ett rakblads sår kan hålla i några minuter,sekunder, eller timmar. Man vet det aldrig förrens man gör det, men vi alla har alla en evig kamp. Även om det kanske inte syns på utsidan så finns det alltid en kamp inom sig. Missbrukare vet hur man ska dölja sitt missbruk, när man väl har börjat är man expert på bortförklaringar och på att ljuga och dölja för sina nära och kära. Jag vet hur det går till, då jag har ett missbruk och ett skadebeetende runt halsen. Mitt skadebeetende började redan i 7:an. Då ripsade jag bara för jag vågade inte, idag har jag många fula ärr på armen. Jag använder alltid samma arm, jag vill inte förstöra båda. Det var länge sen jag skada mig själv nu, och har varit nära dom två senaste veckorna då jag är ensam hela tiden. Förutom två katter, dom har lugnat mig och jag låter dom riva mig hela tiden för att jag ska kunna känna något lugn. Men det hjälper inte länge. inte länge nog för att jag ska kunna känna mitt lugn jag vill nå. Nu orkar jag inte sitta här och funderar på att sminka mig i mörkret...

-Over and Out-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback