Where is heaven?

03:38
Ajajaj, hickar så det gör ont i börstkorgen. Inte alls för skönt kan jag säga er, vad har jag ikväll? Jadu, inte mycket. Packat lite och gjort om lite, har gjort en "vägg" haha, tyckte det blev skit snyggt :D Det är en liten avskrämning från "köket" :D Riktigt nice, för en liten stund sen skrev jag på syrrans bdb för är trött på att läsa det folk skriver till henne. Verkar inte vilja ge henne chansen, visst. Jag och hon har bråkat massor och jag har varit elak mot henne, jag ångrar det bitert. Men det är ju så det blir när man är syskon, när jag var liten ville jag ge syrran hela världen. Jag vill lära henne att klä sig snyggt,lära henne att sminka sig,lära henne att sätta upp håret snyggt. Jag vill vara en sånn  syster hon kunde se upp till, men blev det så? Nej, vi bråka hela tiden istället. Vad ska man göra när ens syster hatar en? Jaja. Sov ju näst intill hela dagen och det var behövligt kan jag säga er, glömma allt för en stund och bara må bra. Blev väckt två gånger av Vernoica xD Haha, var inte så glad på henne andra gången hon ringde xD För ville ju sova, men både gångerna gick jag och la mig igen och somna. Just nu har jag en väldigt gosig Sunniva bredvid mig, hon är så underbar när hon vill gosa :) Nu la jag henne på börstkorgen innanför nattlinnet, hon håller på att somna. Så mysigt, så skönt att höra en liten bebis kurra och känna den mjuka pälsen mot huden <3 Älskar verkligen de här katten :) Lucifer ligger på min säng och kikar på tv, liten tv-nörd han^^ Vad händer imorrn? Jo imorrn så ska jag gå till netto och be om fler lådor, efter jag har varit hem med dom så ska jag gå till Ica och be om lådor där. Måste ju verkligen börja packa. Inte länge kvar tills Emelie kommer hem så^^ Längtar som en jävla gris, om jag inte ser ut som ett spök imorrn så tänkte jag videoblogga^^

-Over and Out-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback