Alla minnen.

04:09
En sömnlös natt, så jävla jobbigt. >< Det är ingen idé att lägga sig nu, för om några timmar kommer Vernoica hit. Då ska vi fika och förmodligen åka till Skara :) Kul att få umgås så lite innan Emelie åker, jag vill inte tänka på det egentligen. Känns jobbigt nu, om jag inte gråter just då hon åker så kommer det senare när jag har insett att jag kommer vara ensam. Just nu ligger jag och lyssnar på Anton&Affe-Alla minnen, fy fan. Kommer ihåg under den tiden, då jag satt ensam hemma på rummet i över ett halv år. Ingen hörde av sig, jag låste in mig,skärde mig i armarna och grät mig till sömns. Dom minnena gör ont, för ont. Men ändå tänker jag på dom så mycket, för förut mådde jag ändå bättre mot vad jag gör nu. Eller ja, har faktiskt inte mått så särskilt dåligt sen jag kom hit, men det är även för att jag har alltid haft ngn vid min sida. En tjej som gör mig glad, att bara för höra hennes röst gör mig lugn. Jag vet inte hur jag ska klara mig så länge utan Emelie, vi kan knappt vara ifrån varandra en vecka.. Hur ska de gå nu? En månad? Gasch, vill inte tänka på det. Som tur är så har jag katterna vid min sida, som leker och springer om kring :) Är så glad att Emelie skaffa Sunniva fört och att vi fick Lucifer sen, annars hade jag inte klarat av den här månaden. men men...

-Over and Out-



Vart försvann du vackra ängel? Du gick in i mörkret och ditt vackra ljus försvann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback