And I've got all the symptoms, Of a girl with a broken heart.

06:13
Vakna för ngn timme sen, la mig vid halv tre ca och tänkte vila och somna. Vakna en stund vid åtta och sen somna jag igen. Vaka upp ännu en gång när Paradise Hotel gick inatt, alltså reprisen på det som var igår kväll. Sen bestämmde jag mig för att faktiskt gå upp, kanske göra mat. Så satte igång datorn sen börja jag koka vatten och tog fram köttfärssåsen jag hade kvar. Katterna försökte ta den>< Haha, jävla matvrak säger jag bara :P Sen satte jag på musik och la mig framför datorn i väntan på att det skulle bli klart. Sunniva satt och vakta vattnet xD Såg sött ut :P Sen hällde jag i makaronerna och la mig framför datorn igen sen var det klart, gud va gött det var att äta kan jag säga er :P Sen har ju lugit och pratat med Emma,Martin och Mattias på msn. Gött att ngn mer är vaken på natten :) När Ica öppnar så ska jag springa och köpa EN energydryck, har inte råd med mer xD Attans bananer säger jag bara. Sen gav jag katterna lite mat med, mina små matvrak. Dom ska bli tjocka! :D Haha, "Vem kan stoppa mig när jag rullar fram?!" Moahahaha..

-Over and Out-

Kommentarer
B♥DOLL - skinande ny och orginell blogg.

Min katt går just nu igenom den perioden i kattens liv när man ska smaka på allt och ta mat från andras käft.. Haha, katter+mat=kattastrof!

2010-01-26 @ 07:51:11 | http://thebdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback