Cause you know I'd walk a thousand miles.

10:11
Idag är jag otroligt pigg men det är väl för att jag fick lite sömn igår kväll/inatt. Emelie var snäll och förde över 100:- så jag kunde köpa cola så jag sprang till affärn och köpte cola,cheeseballz och lite energydryck :D Mums, har nyss suttit och delat cheeseballz med Lucifer^^ Han är så söt, när han har åte upp sin och jag inte ger han en ny är han nära att dyka ner I påsen. Haha, så söt^^ Idag kommer förmodligen kontraktet med, håller tummarna och hoppas :D Ikväll ska jag logga in på internet bank strax efter tolv :D Och om jag har fått pengarna då, ja då firas det med... ehmm... Jadu, vatten xD Haha, har förmodligen inget kvar då så :P Ligger just nu och lyssnar på en ganska gammal låt som jag började tänka på xD Vanessa Carlton-A thousands miles ^^ Har den på en skiva här någonstans men orkar inte leta upp den så började söka på Spotify och sen Youtube, fann den ganska så direkt och la in den på min dille lista :) haha, lite patetisk är jag. Sitter och lyssnar på samma låtar om och om och om igen xD Men men, sånn är jag. Spec när jag är ensam. ^^

-Over and Out-



2007 hade jag en fin kropp och var söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback