Efter regn kommer det solsken.

11:20
Att ligga halvnaken i sängen och känna mjuk päls och små tassar är underbart. Sunniva klättrar omkring på mig och kräver uppmärksamhet. När jag inte klappar henne så går hon omkring på mig, så jävla underbart :) Nu kom tjockisen och ville gosa med, dom här katterna. Aaah, vad ska man säga? Finns det några bättre? Nej, tror inte det. Dom är så söta och tävttar varansdra :) Har ganska nyligen kommit från soss och har ett gladd besked att dela med mig med^^ Jag har ju börjat på futurum och jag ska träffa den ansvariga för futurum och göra upp en plan och sen skriva ett såkallat "kontrakt" för att jag ska kunna gå dit och samtidigt må bra :) Underbart, och så fort det är klart och jag har börjat gå dit så får jag pengar. Och länsrätten börjar även bli lite oroliga, dom hade tydligen ringt igår och frågat hur det var och osv. Så ja, har nyss tagit imsomningstabletter och lugnande. Tänkte lägga mig och sova, är så jävla trött ><'

-Over and Out-

Kommentarer
becca

fin blogg har du gjort headern själv ? <3

2010-01-23 @ 17:07:37 | http://twinsiisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback