In the end.

17:19
Jag försöker smälta det, men det går så trögt och jag vill inte fälla tårar varje gång jag tänker det. Jag saknar Emelie så det gör ont, när hon hade åkt, när jag gick in för dörren där nere så började tårarna falla. JAg försökte hejda dom och skynda mig upp och där föll dom i ca en timme. Hade svårt att andas och visste inte vart jag skulle ta vägen, jag mådde så illa och trodde jag skulle spy. Till slut lugna jag ner mig och började diska, koppla i dvd:n och sätte i gammla skivor på rätt så hög nivå. Nu ser det någorlunda bra ut på banken och disken står och torkar. Katterna ligger och sover under soffan och jag har tråkigt. Stängde av både dator och internet förut när jag diskade, det gjorde nog väldigt bra för både grejerna. Jag har även plockat bort lite saker i hyllan och möblerat om där inne, ser rätt så bra ut nu iaf x) haha.Är så trött så jag vet inte vad jag ska göra, vill sova men det är ingen idé att göra det nu. Ska snart fortsätta plocka, funderar på att gå ut med lite skräp med så det försvinner. Men måste plocka ihop allt skräp med först.. *suck* Nu blev allt helt plöstligt väldigt jobbigt....

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback