Jag kan inte leva ett liv utan dig, vart du än går finns du inom mig.

03:35
Tårarna bränner under ögonlocken, jag vill så gärna fly. Fly från allt, från alla bekymmer alla smärtsamma minnen. Minnen som än idag ekar i mitt huvud, alla ord och alla slag känns som om igår. Är det verkligen meningen att jag ska få leva all dess smärta? Jag vill ha hem Emelie, vill höra hennes små skratt och när hon snarkar. Har aldrig sovit så dåligt om jag börja göra sen hon åkte in, JAG VILL HA DIG HÄR! Jag vill göra ngt med mitt utseende, men jag vet inte vad. Bleka håret är ingen idé än och håret är fööööööör kort för att kunna bleka. Vilka problem man har, jag vill att flera ska bevaka min blogg, då kanske jag kan börja skriva om något vettigt och oftare? Om jag bara såg på bloglovin.com att folk bevaka mig, iofs. 3 st som bevakar, det är inte så dåligt faktiskt. Fan, kom på och tänka det syrran skrev förut. Att Susanne har varit tvungen att avliva Rex :/ Dock mådde han inget bra, kunde knappt gå till brevlådan och tillbaka. Han var ju så söt när han va liten, gasch. Han kommer man sakna :( Snart är det väl dags för Tasso med, han är gammal och mår dåligt :( Attans, nu vill jag ha en katt att gosa med. Behöver känna deras mjuka päls mot min nakna hud, men såklart ligger dom under soffan ><

-Over and Out-

Kommentarer
Emelie

Och jag vill hem till dig. <3

2010-01-24 @ 08:43:03 | http://takeitontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback