Knäckebröd och té.

22:13
Då är söndagen här och helgen har segat sig förbi, igår var jag och Emelie party sugna så tog till allt vi hade här hemma. Öl,cider och sprit. Jag började känna av det och Emelie,skamligt nog, blev full. Haha, vi hade det rätt så kul och jag snacka med en söt kille från Filipstad :) Hur gó som helst, han vill jag verkligen träffa :D Vi tjöta ett bra tag, men vi båda var ganska nervösa och sånt skit. Haha, inte lätt att vara blyg och sånt :P Idag har dagen bara varit segt, Didrik åkte hem idag. Så Emelie är lite nere, vi har nyligen druckit lite té och käkat knäckebröd^^ Mumsa! Snart blire spökmaraton, vad jag har längtat :D Sen blir att lägga sig för ska upp tidigt imorrn för ska till Futurum. SKOJ! Not ><' Men men, vad ska man göra? Måste ha pengar jue!! På Onsdag åker Emelie, och jag börjar få smått panik. Men jag kommer klara mig. Måste det iaf.



-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback