Lips of an angel.

05:50
Jaa, ytligare en natt vaken. Jag pallar snart inte av det här, min kropp börjar ta stryck. Jag ser suddigt och vet inte vad jag ska göra. Kan ju städa med det har jag inte tillräkligt med kraft till. >< Städa lite förut, fick bort det värsta från golvet som man hade dragit ut. Vad har jag gjort resten av kvällen/natten? Hmm, läst sexnoveller. Visst låter det kul? Verkligen, inte. Jag vill kunna sova utan tabletter på nätterna, jag har planerat en grej. Om inte jag får ngt sällskap till helgen så ska jag försöka sova hela helgen. Ska ta en massa piller och bara sova, fy fan vad gött! Längtar som en tok. Jag borde nog stänga fönstret, fryser som fan om näsan. Inge skönt jue, inatt har det snöat här. >< Jag vill ha bort snön, vill ha vår,sommar,grillparty,fest och såklart FESTIVAL. Den 29:e kommer förmodligen Jaffa hit, gud vad kul! Längtar som fan. Men nu ska jag stänga fönstret och komma på ngt att göra, kanske se film? hmm.

-Over and Out-

Kommentarer
Muffinsmartin

En film låter bra ;)

2010-01-21 @ 20:27:18 | http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback