Our lipps can touch.

06:50
Ca 5 timmars sömn har man fått, vaknat av och an hela tiden. Fett jobbigt jue >< Vakna för inte så länge sen då kröp Sunniva upp och skulle gosa :) Underbar! Men sen blev hon på bushumör och sprang iväg, då gick jag upp på toa och la in vatten i frysen. Sen satte jag igång datorn och börja pilla i Photoshop, men jag har inga idér på vad jag ska göra, så funderar på att försöka sova igen. Iaf i ngn timme till, känner att jag och min kropp behöver det :) Idag kommer Maddis hit, jag ska bjuda henne på Ben&Jerry och så ska vi kolla på Paranormal Entity. Dock har jag redan sett den, men kan se den igen :) Igår var inte riktigt min dag, eller jo. Lite, fick en stor chock på kvälls kvisten. Då kom lite saker fram, men nu vet jag varför jag kände igen han. Allstå den där kille från Filipstad :) hehe. Mjaa, skulle skriva ett långt inlägg igår men fastna framför bdb och kopiera en massa bilder xD haha. Funderar på att försöka få tag på Sdina och kanske åka till Gbg i helgen? Orkar inte sitta hemma i helgen så då tänkte jag att jag kunde ju åka dit och ta ett senare tåg hem :) Bara man får ngt att göra^^ haha. Ska se om jag får ur mig lite nu av det jag skulle skriva igår, ska bara tänka efter lite vad det var och hur jag ska formulera det. Haha, mjamja..

Jag kommer ihåg det som om det var igår, den där lilla stugan vid åkern. Vi i gänget var väldigt bra vänner och umgick varje dag, jag och den yngsta av dom syskonen gick i samma klass och jag var kär i honom. Det var sommar och vi började komma upp i ålder, dom fråga om vi skulle gå runt till stugan och leka där och jag sa ja. Vi gick in och dom stängde, den äldsta brodern ställde sig framför dörren och hånler mot mig. Jag fatta inget och fråga vad vi skulle leka, båda syskonen skratta och jag undra varför. Till slut kommer den äldsta brodern fram och tar tag i mina byxor och drar ner dem. Jag frågar vad dom gör och så får jag som svar "alla gör sånt här och vi vill inte vara utanför, inte du heller va?!" Jag skakar på huvudet sen åker mina trosor ner, där står jag mitt i sommarn nere med byxorna och trosorna framför mina bästa vänner. Jag förstod inte vad som händer, sen gick den äldsta fram och trycker upp två fingrar i mig och håller på att rota där. Detta hände flera gånger under sommaren. En eller två sommrar efter detta träffa jag en annan kille och börja umgås med, han hota mig och sa att jag var en smutsig lite hora om jag inte gick med på det. Jag kommer inte ihåg exakta åldern, men det var i början av skolåren. Förrens nu efter fatta jag varför och hata mig själv för att låta det hända. Det här har ingen vettat om och det har lugit där i bakhuvudet enda sen det hände..

-Over and Out-


Kommentarer
Emelie

Gumman, jag visste inte att något sånt ont har hänt dig. kramar om du är underbar som du är älskade du! <3

2010-01-27 @ 14:08:10 | http://takeitontherun.blogg.se/
sannie

ha en fin (snöig) dag:)

kram

2010-01-27 @ 14:54:56 | http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback