Red to black.

05:07
Ännu en natt vaken, fattar inte hur min kropp klarar av detta >< Iofs så gör jag inte så mycket, men ändå! Gasch, vad har man gjort inatt? Jo, det slog slint i mitt huvud och jag börja sminka mig. Snoka lite i en påse i badrummet och fann löshår och satte i håret och insåg hur mycket jag saknar mitt långa hår :O Dags att spara ut, jag vill även bleka mitt hår. Men ska nog spara på det tills närmare sommaren, eller vad tycker ni? Jag tänkte slänga upp lite bilder här så ni får se :) hehe. Ser inte ut som jag, tycker inte jag iaf xD Sen har jag kollat på tv och försökt snacka med ngn, just nu ligger jag och snackar med Thomas. Han säger väl inte så mycket, men bättre än inget. Har även fått dille på en låt jag fann på Emelie´s spotify lista. Rihanna-Cry, vet inte hur många gånger jag har lyssnat på den inatt :O Det är många iaf xD Nu blev det den igen, slå mig >< haha, hoppas på att Sarah ska svara på mejlet jag skicka under mejlet idag så jag kan börja hämta mina grejer. Så jag slipper oroa mig för att hon slänger ngt eller ngt sånt. Det vill vi ju inte, neeh. Men men. Vad ska man göra nu? Har nyss gjort en film på bebisarna, ska se hur kvaliten blev på fb^^ Och bara för det funka den inte :O *SUCK*

-Over and Out-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback