Take your life with cocaine.

04:18
Har höllt på och dola i flera timmar, toaletten och hallen är klara och även golvet i "köks" delen. Så när det bänken i den delen och golvet vid sängarna. Sen ska även tv-hyllan rensas och ta bort massa skit, men det gör jag sen. Och sist ska jag fixa alla sladdar mellan min och Emelies söng, det är en hel del och vi måste få ordning på det, men det gör jag sist. Har tagit bort lakanet framför fönstret och hängt upp typ en annan grej xD Vette fan vad det heter, skyddar inte så mycket men det ser så mycket snyggare ut har även tagit bort stjärnorna i det fönstret. Funderar på att göra det i det andra med. Hmm, vi får se vad so händer. Har satt upp en lampa jag fick av mamma i julklapp och även tagit bort bordet och ställt det framför det andra fönstret. Mycket bättre kan jag säga er, nu är det inte många dagar kvar tills Emma kommer heller :D GUUUUUUD vad jag längtar, sen kommer förmodligen Emelie hem på permiss 17:e. ska bli så jävla gött :D hihihi.. Neeh, man kanske ska fortsätta? Funderar på´t...
Bilder får ni sen ^^ haha.

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback