Whispers in the dark.

01:57
Jag kan inte sova, tårarna bara rinner nedför kinden och jag kan inte hejda dom. Jut nu vill jag bara gå under jorden eller få en redig fylla. Men dock har man inte pengar till det, jag vill inte sitta här ensam. Jag vill kunna se Emelie sitta i säng, eller iaf ligga. Bara jag ser henne, jag ser knappt vad jag skriver. Katterna springer omkring som små oväder, välter ner massa grejer och håller på. Var nära att somna förut, ja då hade Lucifer ner min kamera i golvet. Sen la jag mig igen och höll på att somna igen, men då hör jag att Sunniva skriker. Då har hon fastnat bakom frysen, å det tog 10 min att få upp henne där ifrån. Sen satte jag mig på sängen och bröt ihop totalt. Jag vet inte vad jag ska göra utan Emelie, jag är så rädd att falla tillbaka. Jag kan inte sova utan henne, känner mig trygg med henne. FANFANFAN... Får inte ut alla ord jag vill skriva, nu ska jag fylla på vatten i min flaska och lägga i fryen sen den blir kall... Kom tillbaka.

-Over and Out-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback