Fylla

23:59
Nej, jag är inte full. Har försökt för att kunna döva smärtan inom mig, men det går inge bra. Jag känner mig bara i vägen och jag är fel, trasig. Jag borde inte finnas, orden i huvudet går på repaet "Du är inte värd det här, du borde dö.. Du är ful,fet och äcklig, ingen vill ta i dig" Det är de enda jag hör och försöker överrösta det med musik och alkohol, går det bra? Nej! Det är de de inte gör. Fan. Vet inte hur länge till jag orkar med livet, inte här. Inte när jag känner mig ensam dagligen och hatad. Nej, jag vill INTE! Ber snart mamma att komma ner och hämta mig och sakerna, pallar inte med det här. Men måste fixa en massa innan, Jävla krångel hela tiden fan. Jag bara beklagar mig, jag vet. Men jag har inte fått skrivit av mig på länge, det är mycket som ligger och skaver. Dageligen så skriker paniken i huvudet,ångesten river i bröstet och jag har svårt att andas. Fan, nej. Orkar inte...

-Over and Out-

Kommentarer
Emelie

Du är inte hatad, det är bara något du fått för dig. Och tyvärr går det inte att fly från verkligheten, även om man ibland önskar det. Du ska se att saker fixar sig till slut!

2010-07-04 @ 22:34:09 | http://takeitontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback