Kattungarna.

14:24
Jag har nyss gett kattungarna lite blötmat, alla åt och såg nöjda ut :) Är så stolt över dom, en av kattungarna orkade inte sitta vid tallriken så den tog allt som hamna på golvet. Den började t.om. tugga på dom andra två kattungarna´s bak-tassar. Haha, så sött. Men det tyckte inte dom :) Tror Sunniva var lite stolt med^^ Jadu, ingen aning om vad som händer idag, Andrea ska nog komma lite senare och kika på kattungarna :) Yaaay! Kul :) Började kolla på "Det regnar köttbullar" inatt, den var riktigt bra. Ska strax sätta mig och se slutet hade jag tänkt, så det är gjort^^ haha, men ja. Orkar inte skriva mer nu, ska fylla på min vattenflaska och lägga den i frysen en stund. Sen ska jag sätta mig och kolla på filmen^^

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback