Ser i en dimma.

13:10
Jag är inte riktigt vaken, för låg jätte gött typ nyss i sängen och så fick man ett sms av pappa. Då vakna man till, ville inte gå upp. Men gjorde det ändå >< *suck* Jag ser fortfarande allt som i en dimma, ser inget riktigt klart och ögonloken bara hänger på mig. Vad är det för fel på mig? Något är det iaf, igår hade vi lite besök av Andrea :) Vi satt och gosa med kattungarna i ca 2 timmar, sen somna två av dom i hennes knä. Jätte sött! Hade kunnat lagt upp bilderna om jag hade någon USB-sladd till mobilen, för det glömde jag i Götene. Duktiga Johanna, neej. Inte direkt, vi ska snart iväg för att handla. Vi ska mat handla på Coop,Ica och Lidl. Behövs nog, för den enda maten vi har hemma är typ makaroner :P Haha, riktigt bra där! Vad ska man göra resten av veckan? Jadu, hoppas att man överlever och försöka se glad ut? Typ! Ska försöka ta mig till stan någon dag för att kanske träffa någon kompis eller något :) Hade varit kul! Det märks vad som händer, men till helgen vill jag festa någonstans. Vart vet jag inte, men bara jag får träffa människor och får dricka så blir jag massa glad. Mjaa, men det märks vad som händer.

36 Dagar kvar tills jag flyttar in på Höviksgatan 10 <3

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback