i´m wierd becouse i hate goodbyes.

21:56
Sitter här och glor på tv, lyssnar på en av mina dille låtar. Haha, patetisk jag är. Men men, till maten blev det pommes och kyckling. Mums! Sen har jag inte gjort så mycket mer faktiskt, suttit hör och slappar, funderar på att lägga mig snart, men man ska orka sig upp ur soffan och gå in till sängen med xD Lite latmask där ja, men det står jag för. Blev inget ut och gå idag, orkade verkligen inte. Men imorgon ska jag till mickisen och hämta post, har tydligen fått mycket. Får se om jag ha fått ngt från soc där då, men ska ändå ringa imorgon och fråga varför jag inte har fått några pengar. Allt detta jävla krångel.. Men men, vad ska man göra?

Varför blir det alltid så här? Är jag för tråkigt? Eller gillar ni inte mig?


-Over and Out-

Kommentarer
Anonym

man kanske borde skaffa sig ett jobb?

2010-03-08 @ 22:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback