If this is what I call home, why does it feel so alone?

19:53
Jag känner mig så ensam och bortglömd, jag vet inte varför. Men det bara känns så, jag lyssnar på samma låt om och om och om och om igen. Det är typ den enda låten jag kan lyssna på, jag saknar kärlek. Som bara fan, närhet,ömhet och ja. Bara kunna ha någon att gosa med och pussa på, att få något tillbaka och inte vara något jävla knull. Är så trött på det, så har bestämt mig att inte ha sex förrens jag har ett förhållande. Jag kommer hålla det, det vet jag. Men det är ju de att killar vill bara ha sex med mig, inget annat. Har varit nära att gråta flera gånger idag pågrund av att jag har gått runt och tänkt på det hela tiden. Det är många av mina vänner som harförhållanden, dom får jätte lätt killar medans jag? Jag får ingen, jag fixar killat åt alla andra men inte åt mig. Det är ofta jag går runt och tänker på det, och det gör ont. Det gör så jävla ont att alltid vara den som är ensam, den som inte har någon. Visst, har mina vänner. Men ibland vill man ha kärlek också, alltså ett förhållande. Jag tittar på katterna, dom ligger och myser hela tiden och pussar på varandra. Kan inte jag också få ha det så? Gaah, jag bara klagar och klagat. Men just nu känner jag inte för något annat. *suck* Jag är värdelös...

-Over and Out-

Kommentarer
Emelie

För det första så är du INTE värdelös! För det andra är killar svin som oftast utnyttjar. Du är värd den där kärleken som du så gärna vill ha. Du ska se att en dag kommer den till dig med. Ge inte upp gumman!

2010-03-20 @ 21:02:58 | http://takeitontherun.blogg.se/
Emma

Jag håller med Emelie, du är INTE värdelös. Verkligen inte, det är det sista du är! De killar du har stött på är svin, inte värd skiten under skorna ens! Glöm dem och ta nya tag, låter lätt att skriva men så är det. Glöm allt som har vart och se framåt. Som Emelie också skrev, du förtjänar kärlek, ömhet, lycka. Ge inte upp hoppet, det finns en underbar kille där ute som bara väntar på dig.

2010-03-23 @ 17:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback