Jag saknar dig.

19:39
Är trött som ini helvete, funderar på att snart lägga mig och sova. Har ju vilat i några timmar men vill sova för att få tiden att gå. Hilda fixar in 400:- på mitt konto så jag tar mig fram och tillbaka till skolan nästa vecka :) Men det betyder ju att jag måste gå till stationen och ta Skaraa bussen, men men. Kanske vaknar till om jag går så, vem vet? inte jag, det märke vi på Måndag. Men ja, tänkte skriva om den här lägenheten. Jag ser bara positiva saker med den, först var ju tanken "nu måste jag ju gå varje gång jag handlar, gud vad jobbigt" Men nu har jag börjat fått motivation till att gå ut och gå, så om man verkligen är sugen på ngt kan man gå till Ica. Tar ju inte mer än en kvart så kan man handla lite frysta bär och sånt och tugga på när man kommer hem :D Sen har ju katterna fått större plats att springa på och dom trivs som fisken i vattnet, det gör ju jag med. Och jag tror Emelie också komma göra det när hon kommer hem och får vara här ett tag^^ Den här lägenheten är UNDERBAR :D Visst, vi trivdes i den andra med. Men ja, lite för litet för två tjejer plus att man inte har ett förråd. Då blir det lite kneppigt kan jag säga er. Men ja, nu kan vi ju även ta in en inneboende som kanske söker lägenhet och sånt. Det är ju skit bra enligt mig :) Men ja, tänkte dricka upp drickan sen gå och borsta tänderna och ge katterna mat^^ Dom ska få endel, ska skämma bort dom lite så dom blir glada och tjocka :D <3

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback