Lycko tårar.

13:38
Första gången på länge gråter jag, gråter av lycka. Det är så underbart, fick ett sms av Emelie och det gjorde min dag. Det är ju inte långt kvar då, 3 månader. Det kan jag faktiskt stå ut med! Och det är ganska precis till min födelsedag! För den vill jag fira med henne, har redan börjat planerat på vad jag ska göra och hur. Åker hem på helgen där, är med när Nenne tar studenten och hela köret och sen åker jag hem på Söndag, på Tisdagen då jag fyller 20. Då blire systemet och party, det är ju ändå lill-Fredag. Dom pengarna jag får av mama och dom går till sprit och groggvirke och cider. Allt är redan planerat i mitt huvud. Kommer boka biljetter upp ganska tidigt tror jag. Så det är gjort, blir billigast så. Hoppas jag får festival biljett i födelsedags present, då blir jag överlycklig! Ska prata ihop mig med Emelie och Veronica med, så vi kan lägga ihop en till Maddis :) Hon vill så gärna, sen ska bara Emelie skaffa så är allting klart :D TjitTjat ska med me^^ Hohoh, kommer nog bli en underbar festival :D Just nu har jag dille på Owl City-Fireflies, den är ju så söt :D Älskar den! Haha, happyblogg.se typ :P haha. Väntar på att bilddagboken ska sluta krångla så jag kan slänga upp en bild. Haha, mjaa. Ska snart ner i tvättstugan och fixa andra tvättpåsen. Sen påvägen ska jag ta med mig lådor och sånt och slänga in i förådet, även stegen. Men men, nu ska jag plocka in alla kläder i garderoben sen tänkte jag diska eftersom jag inte har gjort det på ett tag xD Måste få bort det, sååå. Höres senare.

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback