Man lär sig av sina misstag.

02:02
Då är det natt igen, fan vad tiden går fort. Trött är jag inte heller, men ska snart bädda i soffan och lägga mig och försöka få ngn sömn inatt. Tror jag behöver det, till morgonen ska jag plocka ihop panten och sen ska jag gå till Ica och panta efter det blir det till vårdcentralen för att träffa en läkare. Håll tummarna för mig! I helgen blir det ut, men dock blire bara några öl. Men jag klarar mig^^ hehe. Har sett på Dumpad, den var jävligt rolig och jag rekomenderar den om man har tråkigt. Haha, fy fan. Länge sen jag skratta så mycket till en film. Anyway, ska ta och borsta tänderna och sen fixa soffan. Mys att ligga och trängas med två katter^^ haha..

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback