Måndag

20:38
Dagen har gått rätt så fort, lyckades försova mig rejält och vaknade med ångest. Jag vakna ju och snooza två ggr, sen stängde jag av det och tänkte sträcka på mig och då somna jag igen >< Så inatt blir det nog att hålla sig vaken så jag kommer iväg imorrn. Måste, kan inte missa mer nu. Iaf, gick upp och fixa iordning mig och slängde i mig lite mat, sen tog jag 11:15 bussen in till Lidköping för att vänta på nästa buss, sen begav jag mig mot Jung. Väl där fick jag och Sarah tjata på Rolf för att han skulle gå upp och vi kunde åka. När vi väl skulle åka så krångla bilen, så vi fick vänta en stund på att en skulle komma och hjälpa oss. Till slut tog vi oss iväg, jag och Sarah satt och prata lite innan vi åkte och det kändes gött att få prata lite. Sen kom vi iväg till Skara och jag handla kattmat och en ny skopa så jag kan rensa skitlådan riktigt. sen drog vi hit och Rolf och Ludde (En från Skara) bärde ner sakerna i källarna :D Efter det blev det pizza, sen körde dom hem mig och sen des har jag inte gjort så mycket. Har typ suttit här och funderat över allt och inget. Tänkte snart kolla egenom en låda och leta efter ngt som jag inte kommer ihåg just nu xD Duktigt nog, sen ska jag städa lite tänkte jag. Sätta på bra musik och glida omkring, tänkte först ta tv-rummet, sen hallen,köket och badrummet. Fast det är inte så mycket som ska göras i badrumet och hallen. Så fort köket är klart så kommer Veronica hit med stolar, dock har vi inte bord än, men stolar kan bara bra till när vi ska ha fest och sånt :D Slipper sitta på golvet xd Haha. MjaMja, men det verkar som om Emelie kommer hem till helgen *glädjeskutt* Längtar, då blir det party :D Hihi. Det gillar vi, eller hur? Men men, Avril har kommit ut med en ny låt som är till för alice in Wonderland, rätt så bra faktiskt :D Langar den här^^



-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback