Tisdag 2-03/2010

22:05
Har nyss haft lite besök, men han försvann ganska snabbt. Sitter nu här med världens huvudvärk och funderar på att ta en tablett. Men gör det efter jag har skrivit lite här, inatt spyde jag. Mådde jätte bra tills jag höll på att deka på soffan och sen när jag vakna till var jag tvungen att springa på toaletten. Skit kul! *Not* Så efter att ha spenderat en stund på toaletten så la jag mig, men kort där efter var jag tvungen att gå upp igen. Efter den andra gången dekade jag och vakna vid halv tolv av att telefon ringde, då ringde Samuel från stegen och jag som det var och han sa att jag skulle krya på mig. snäll han, efter det somna jag igen och sov till typ fem, det var riktigt skönt kan jag säga er. Dock vaknade jag några ggr, kommer ihåg drömmarna lite. Har haft dom förr och är lika förvirrande, fråga mig inte om vad jag har drömt. För då kommer jag glömma allt, haha. Sen när jag väl gick upp gav jag katterna mat och fick i mig lite joghurt. Tror min mage behövde det lite, nu sitter jag och kikar å Lucifer. Han försöker trycka ut huvudet genom springan som är öppen på fönstret, söt han :) Sunniva ligger på madrassen och kikar på vad Lucifer gör, den lilla skit ungen :) <3 nej, nu orkar jag inte skriva mer...

-Over and Out-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback