Jag lever faktiskt.

Ja, som rubriken säger. Jag har bara inte haft orken att uppdatera, mitt internet är igång med så det känns jävligt skönt :) Idag blire lite party, blir inte så många här men det gör inge^^ Just nu ligger jag och väntar på att pappa ska höra av sig så vi kan börja med att flytta sofforna och ta hit den nya :D Jag är taggad som bara den^^ haha, satt och kolla lite på jotex och har kommit fram till vad jag önskar mig i julklapp av pappa :)


Påslakan:
Jag vet inte riktigt vilken av dom jag vill ha, men ligger mest åt det röda. Skulle vara skönt att kunna ha lika i sängen :P


Lampor:
Här är det också så att jag inte vet vilken av dom jag vill ha :O Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback