Dvd:n fixad: CHECK.

Min dvd började krångla förut och jag började nästan gråta så snabbt som fan slänger jag mig på telefon och ber pappa komma hit och fixa det, när man satte i en skiva så stod det Unknow Disc. Så var displayen hela konstig så han skruva upp den och fann en skruv lös (hahaha) sen pilla han lite och så testa vi att sätta i en skiva och sen funka det :D Så happyface!^^ Så koppla i allt ljud och nu spelar jag hög musik och har något slags lyckorus igen, skön känsla i kroppen kan jag säga er :) Så nu är den fixad för imorgon kommer det lite folk hit och vi ska dricka och må gött :)

Tyckte jag var riktigt duktig inatt som stor städa hela lägenheten, eller ja. Har toan kvar men tänkte ta den imorgon när jag väntar på att folket ska komma hit :P hehe, ska även tvätta imorgon för har typ inge rena kläder *uscha!* Sunniva är så där jobbigt hÿper som hon blir ibland, hon ska gosa med allt och alla och springer runt och skriker. Haha, men älskar henne ändå :) Hon är min bebis, min skatt! <3 hihi^^ 

Men snart kommer Andrea, men vill att hon ska komma NUNUNUNU! :P hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback