Send it on.

Idag har varit en rätt kaotisk dag i mitt huvud, direkt när jag vakna efter typ 2 timmars sömn så kände jag att jag INTE ville upp. Men till slut tog jag mig upp, drack lite vatten och tog på lite mascara och gick upp till sjukhuset. Satte mig på ett möte med en överläkare och han frågar hur jag mår, ville bara brista ut i gråt. Orkade inte just då, ville bara hem till min säng. Berätta om en sak och han lugnade ner mig lite, men går ändå VARJE dag och tänker på det. FanFanFanFan. Men men, fick en ny medicin utskriven en antideprisiv. Wohoo, eller ngt. Sen tog jag bussen ner till stan för att kolla hur mycket jag hade och hur mycket jag kunde ta ut. Hade 220:- typ. Tänkte "Vad bra, då kan jag ta ut 300!" Men det kunde jag inte och då brast mina planer jag hade planerat så bra, hade tänkt börja samla på mig alkohol till Mârten som är första helgen i okt :) Så det blev 4 älg öl och en cider, sen messa jag med Jessica och fråga om hon ville ha lite sällskap så drog till henne. Där var Janne och han höll ju på som vanligt, den killen är allt bra komisk kan jag säga er. Blev väl bättre på humör och sen kom pappa och hämta mig och sen des har jag suttit framför datorn och då har humöret gått upp och ner hela tiden. Ena stunden kan jag gråta för minsta lilla grejen och andra stunden sitter jag och skrattar som fan! Det är påfrestande att aldrig vara på samma nivå en hel dag, har inte kunnat åte ngt, eller jo.. Köpte en nötbulle förut och sen har jag fått i mig lite tortila chips, men det var dock inte mycket. Ååh, ja. Jag vill kunna äta! Men men, ska försöka få mamma att köpa vetediet och joghurt till mig så jag kanske får något i mig?
Gud vad jag kommer sakna kattungarna sen när alla har är borta, speciellt min lilla räv! Han är så söt, han kommer fram och lägger sig bredvid mig och sånt. Så himlans mysig katt! Jag vill inte att Emma ska ha han, jag vill ha han! ;(
En liten sak till, jag ska försöka blogga lite mer. Kanske skriva om maten jag gör, tips på filmer, tips på bra låtar.. Osvosv. Men just NU har jag inte så mycket ork till något typ, så det är därför det går långt mellan inläggen..
Enligt kanal5.se så är den här låten vårans tid We are the world, vad tycker ni?
Jag tycker iaf att den är bra med bra artister :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback