Städ dag.

Idag åkte Maddis hem, känns väldigt tråkigt kan jag säga er :( Trots att vi bara har lugit i sängen så har det varit kul att ha henne här. Så nu längtar jag till mârten en massa :) I Lördags var det fest och jag blev väldigt full, slutet av festen, eller ja. När alla hade gått så bröt jag ihop, blev lite kaotiskt där i slutet. Men allt har löst sig så :) Vakna upp av att Emma var borta, men men. Jag och Maddis plocka bort det värsta så nu ser det någorlunda bra ut här. Skulle behöva en dammsugare och en mopp. Men det kommer, imorgon kommer pappa hit och vi ska börja sätta upp hyller så jag får upp lite flera saker. Behövs kan jag säga! Har även fått in ett duschdrapperi och handdukar att torka händerna på^^ Börjar bli bättre :) Happy! Ska snart springa ner oh slänga in nästa tvätt-maskin. Håller ju på att tvätta och kan säga att det behövs!! Uuuhj! Nu slipper jag kattpiss lukten som har hängt här sen jag flytta in, men det är för att kattungarna har pissat ner en massa saker. Det är det jag håller på att tvätta :) hihi.

Kommentarer
Anonym

Ojdå, Kattpissdoften kan vara lite klurig att få bort! Hoppas det försvinner :)

2010-09-07 @ 18:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback