This is not another cover song.

Bra låt för övrigt, har haft dille på den en gång i tiden. Vart väldigt glad då jag upptäkte att jag hade den låten på den datorn :) Måste varit från Andreas USB ^^ Hehe, dom senaste dagarna har jag mest tagit hand om lägenheten och slappat typ ^^ Börjar bli riktigt mysigt här förutom att varje gång jag städar inne på toan så är det ngn kattunge som sätter sig på låda och räffsar hälften av sanden utanför!! Men jag älskar dom ändå :) Sötnosarna! Två av dom ska ju bort om en vecka, kommer sakna dom! Men men, alla blir stora ngn gg och måste flyga från boet :) Ikväll har jag umgåtts med min pappa och syster, pappa var här imorse och skulle kolla på en lampa. Sen gick han och syrran och handla och efter det kom dom tillbaka så tog dom med lampan. Vid sex tiden gick jag till konsum och köpte en dricka och efter det gick jag upp till pappa, han fixade lite mat och så kollade vi på film. Först var det Vampire Sucks (har redan sett den *suck*) sen blev det Date Night, den var riktigt bra faktiskt^^ Hehe, sen började jag kolla på Drömfångaren. Kom på att jag har sett den förut och gilla den inte så då bestämmde jag mig för att dra hem, så nu har jag klämt i mig tre frukter varav namnet jag inte kommer ihåg xD Haha, gött var det iaf! Funderar på att försöka fixa ngt utav den sista köttfärsen jag har i kylskåpet så det inte står och blir dåligt, sen ska jag plocka upp all disk i skåpen :) Har egentligen inte intressant att skriva men kände bara för att skriva, dom senaste dagarna har jag skjunkit i måendet drastiskt. Så ja...

Känner mig bara så ensam
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback