Funderingar.

Så här mitt i natten sitter jag alltid och tänker, trots att jag är förjävligt trött och försöker sova så somnar jag inte. Har försökt ett antal gånger under natten utan att lyckas. Kanske får sömnen på rätt sida nu under veckan då jag ska till Karlstad? Hoppas det iaf, annars för jag väl leva på energydryck eller något. Det som är planerat än så länge är att jag ska träffa min kusin under Onsdagen, på Onsdag kväll ska jag ju till Marion. Så det blir ett perfekt tidsfördriv tills hon kommer hem :) Iaf, jag har många tankar,funderingar och känslor just nu. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja och hur? Jag vet inte ens hur jag ska skriva det, formulera det för att ni ska fatta. Men kan ta en sak som jag har funderat på ett par dagar. Jag har funderat på att starta en ny blogg, en blogg som ska heta något i stil med "Plus size Janna"  Men jag är inte säker än.. Vet inte hur det kommer tas av folk och vill inte ha för mycket skit för det. Hur ska jag göra?


Vad tycker ni?

Kommentarer
Emelie

Beror ju på hur du tänkt utforma bloggen och vad ska det vara för innehåll?

2011-04-10 @ 02:21:03 | http://takeitontherun.blogg.se/
Lena

Kör på :)

2011-04-10 @ 14:34:51 | http://leeenaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback