God jul!

Eller något kul, jag ser i horisonten att det börjar ljusna ute. Wohooo! Snart dags att sätta sig i en bil och börja rulla ner mot Ullared :D Jag är fett taggad så har inte sovit något xD Smart där Janna! Försökte förut men låg bara och blinka så jag gav upp. Satte mig och kika på The Man show och dricka upp resten av min cola ;D HärligtHärligt, dock börjar jag dra på mig en huvudvärk men ska ta en tablett om en stund :D Hohoh! Ska höra med Marion sen om hon kanske vill göra videoblogg med mig innan vi drar från krp :D Tror nog inte det ska vara några problem. Yesyes. Sen om vi stannar i Brålanda så tänkte jag slå upp datorn där med och köra en lite video blogg ;) Mhmm, nej. Men nu ska jag..... Fortsätta kolla på tv *dööööööh*





Btw, Paulina. Pussa katterna från mig, saknar dom :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback