Godmorgon!

Jag är såååå jävla trött, tog två timmar innan jag somna och då började det bli ljust ute. Sen för inte så länge sen stod Tuffs och skrek på dörren (Hade stängt in dom i köket) så jag öpnnade. Så fort dom kom in här så började ET vara fett jobbig. Han klöste(eller ja, försökte) på min gamla tv-bänk. Han tänkte dra iväg på min kamera. Ville bara strypa han (just då iaf!) Så jag fick ingen mer sömn *suck* jag som faktiskt skulle behövt det, men men. What to do? Ska strax skutta iväg till konsum och köpa potatissallad och se om det finns något gött att ha till. Mjaa, sen blire städ. Nej, nu ska jag ta och göra iordning mig.


Hörs sen!

Kommentarer
SÄSSY

åh härlig blogg :>

2011-04-04 @ 13:50:09 | http://ssuussaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback