Slappis!

Oohja, har varit med Lina och Melinda hela dagen typ. Paulina hjälpte mig lite med städning, hon dammsög hela lägenheten medans jag torkade ur ena garderoben. Har torkat ut ett stort skåp,kryddhyllan och även skåpet bredvid fläkten. Lite mindre att göra på Lördag^^ Just nu sitter jag och sorterar tvätt, måste upp tiiiiidigt på Torsdag så allt blir tvättat innan jag flyttar >< Flyttar ju på Fredag :D Så jävla taggad..

Juste, har inte berättat att Sunniva fick kattungar i Torsdags.. Kände på mig att dom skulle komma då och de gjorde dom.. Dock så dog dom natten till Lördagen båda två (incest katter!) Men min lilla gumma mår bra ändå, hon söker gos hos mig HELA tiden typ.. Massa mys jue :) Men jaa..
Ska försöka komma upp med ett inlägg senare med :) Ska lägga mig om en stund hade jag tänkt..



Bruno Mars- The lazy song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback