Svett-Janna.

Sköj inte, behöver ta en dusch egentligen.. Men känner att det inte är nödvändigt just nu, ska snart ta disken och så håller jag på att små packar och skit. Gick ner med en säck med täcken,kuddar och lite kläder till källaren förut. Så man får det mesta gjort :) Tänkte jag skulle försöka göra en video på hur lägenheten ser ut nu och sen lägger jag även in från hur det såg ut när jag hade flyttat in^^Måste ta och stor-städa. Slänga alla små saker som ligger överallt som tops och sånt, har en katt som älskar såna så han drar runt på dom. Det senaste dygnet när jag har varit vaken så har jag mest kollat på Ghost Adventures, vill se mer!! Så ska ta fram en list på alla avsnitt så jag kan pricka av :D Höhö.

Kommentarer
Anonym

woow fiin header!allt bra?

2011-08-23 @ 11:33:28 | http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback