Påfrestande dröm.

Förut när jag kom hem från psyk så kolla jag klart på Erik & Mackan för hade börjat kolla på det på morgonen innan jag drog. Så när jag kom hem kolla jag klart på det och försökte käka lite sen gick jag och la mig för var sjukt trött och mådde illa som fan! Så la mig och glodde lite på tv och så somna jag till slut, jag hade en sådan påfrestande dröm så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Kommer inte riktigt ihåg första delen av drömmen, men andra delen. Drömde att jag var ihop med en kille, vet inte vem killen var dock. Men alla känslor som var, dom kändes så äkta. Jag hade kvar dom när jag vakna och var helt förtvivlad över att jag var ensam. Men i drömmen gjorde vi allt ett par gör och alla beröringar var så underbara. Varför kan jag inte få ha så IRL? Jävla skit. Just nu har jag en känsla av övergivenhet och ensamhet. Hela mitt huvud snurrar och vet inte vad jag ska göra. *suck*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback