Badhuset.

Det var så himla skönt att vara på badhuset, att simma i lagomt varmt vatten eller bara ligga och flytta och må gött. Älskar att bara känna på vattnet, jag vet.. Det låter konstigt men ja. Haha. Så nu ska jag börja hänga med Paulina för att träna och simma 2-3ggr i veckan. Tänker inte hets träna och sånt där för det blir bara jobbigt i längden och man tröttnar, tar det lugnt lixom :) Tar det som de kommer. Så nu ni jävlar ska lite av magen bort,armarna ska bort och dubbelhakan. Det är som värsta delarna på kroppen, iaf dubbelhakan. HATAR DEN, den är värre än min mage faktiskt. Uuh!. Jag ska iaf köra med att gå/jogga på löpbandet när jag kommer till badhuset, kanske gör det i 20 min sen kan man kanske köra lite armar.. Och efter de simma en timme typ :) Jag klarade nästan 50m crawl! Det är rätt bra för att vara mig, har faktiskt inte tränat på flera år. Sist jag träna var väl 2002/2003, vet inte riktigt exakt. Tyckte då att vännerna var mycket roligare än att simma, men jag var faktiskt duktig. ska försöka blir bättre igen :) Ska försöka klara 25m med fjäril, riktigt krånglig simstil men det tar! Hihi! Jag är så jävla pepp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback