Bakis dag.

Neeh, jag är inte bakis. Men tyckte att det rubriken passade in, har nyss smällt i mig en sallad. Riktigt mums, sen har jag köpte chips och dip och cola. För såna här dagar får man faktiskt feta sig enligt mig :D Haha, mjaa. Hade riktigt kul igår, dock så hade Johan isönder min dörr när han skulle springa efter Paulina! >< men Pepijn var snäll och fixade den :) Riktigt snällt! Sandra vart verkligen KLAPPKANON! Hon kunde inte gå, haha.. Såg riktigt roligt ut xD Kommer lägga upp videoinlägg sen :) Och även bilder, jag ska snart ta och plocka iordning lite mer och få bort det mesta skräpet. Det värsta är ju såklart bort, men det är lite kvar. Måste torka av spisen, ligger massa aska där. *Suck* Sånt man får ta när det är fest :) men vi hörs senare igen, nu ska jag kolla klart på Chuck och sen blir det att städa köket och vädra ^^

Puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback