Facebook.

Såg just nu the social network och det fick mig att tänka till.. FAN vad man är beroende av den där skiten, alltså facebook. Egentligen ger den en inge nytta, det är bara en hemsida som Lunar,Bilddagboken m.m. Jag tror själv att vi människor måste ha ett sätta att hålla koll på alla andra. För det är ju oftast på bloggen,bdb och Facebook som man skriver vad som händer i sitt liv. Senaste festen,senaste ragget,senaste ligget osv. Vad vore vi utan dessa "hjälp"medel? Vi hade nog varit bättre människor, det är iaf vad jag tror. För då hade man inte suttit fastklistrad framför dessa sidor, man hade varit ute bland folk ist för att låsa in sig i en lägenhet och sitta skriva massa statusar. Jag tror faktiskt att fetma hade nog inte varit lika allvarligt som det faktiskt är nu.. Men detta är vad jag tycker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback